Tento článek bude spíše tip pro mé kolegy z oboru nejen hypoték. Jedná se o lepší správu vlastních klientů. Doposud jsem využívat tabulky v Excelu a samozřejmě i firemní systém, kde je evidence veškerých smluv. Zkušení hypoteční poradci a pojišťovací makléři ale vědí, že ne vždy se dá využít firemní systém naplno. To neznamená, že je snad špatný, to určitě ne, ale každý má rád své nastavení systému práce s klientem.
Právě proto jsem na Facebookové skupině podnikatelů položil dotaz na doporučení online nástroje na správu klientů. Už dávno se nevyplatí si instalovat cokoliv do počítače, protože v online řešení máte k informacím přístup odkudkoliv. Postupně jsme prošel jednotlivé varianty z doporučení a našel jsem opravdové eso nejen na správu klientů, ale i jednotlivých požadavků.
Správa klientů od Raynet má spoustu nastavení a možností
Přesně to potřebuji nejen já. Jednotlivé položky a bloky se totiž dají doplnit o vlastní záznamy a stavy vyřizování. K dispozici je i časová osa jednotlivých případů. Tím máte i přehled co a jak se přesně řešilo.
Původně jsem totiž hledal jen adresář, do kterého bych si poznamenával aktuální stav a potřebné úkony. Díky správě klientů mám ale nyní mnohem více možností, protože u každého klienta mám nejen jednotlivé obchodní případy, ale i jejich stav, průběhy jednání a aktivit a samozřejmě díky propojení s Google kalendářem (jde i propojit na kalendář iPhone) si mohu zadávat úkoly přímo ze systému.
Pro analytiky jako já, je rozhodující si vše vyzkoušet a „osahat“. Díky měsíční zkušební verzi ZDARMA k tomu máte dost času. Já osobně už jsem byl rozhodnutý k přechodu už během prvních pár minut, kdy mne systém nechal naimportovat své kontakty z Excelové tabulky a já si mohl nastavit stavy, požadavky, štítky vše možné přesně podle mých potřeb.
Jednotlivé obchodní případy se evidují odděleně pod klientem. Nemusím tak mít duplicitní záznam klienta s každým požadavkem (hypotéka, pojištění atd.). Vše si eviduji odděleně.
Mobilní aplikace jako bonus
Co je ještě lepší, je mobilní aplikace pro Android i iPhone. V ní lze jednoduše přidávat nové klienty, požadavky a vše pak jednoduše pročítat a editovat. Aplikace mi přijde uživatelsky přívětivá a dá se říct, že je v podstatě plnohodnotná jako přístup na počítači.
Popravdě řečeno se ani nedá popsat vše, co CRM umožňuje. Každý si ho jistě nastaví podle svého a já už si tak v klidu mohu spravovat klienty a jejich požadavky odkudkoliv a podle svého nastaveného systému.
Já osobně tento CRM systém doporučuji minimálně vyzkoušet, protože vlastní zkušenost je to nejlepší. Správa klientů a obchodů ale není jen pro hypoteční poradce a pojišťovací makléře. Hodí se v podstatě pro všechny podnikatele, kteří chtějí mít kontrolu nad objednávkou, zakázkou a kontaktů s klienty.
[button color=“blue“ size=“big“ type=““ target=““ link=“https://petrparizek.cz/crm/“]ZKUSIT SYSTÉM ZDARMA[/button]