4 způsoby, jak řešit otravné telefonáty na investice do akcií a dluhopisů

4 způsoby, jak řešit otravné telefonáty na investice do akcií a dluhopisů

Pokud jste kdekoliv zveřejnili své telefonní číslo nebo jste jej vložili do formuláře nějaké soutěže/dotazníku, můžete časem očekávat příchozí hovor s životní příležitostí. Telemarketing je se svou službou prodeje přes telefon stále silným prodejním nástrojem a proto jej využívá spoustu zavedených i nových firem. Ani já se tomu nevyhnul a každý týden mám několik příchozích nabídek, které jsou vždy podle stejné šablony nebo jsou si dost podobné. Jak to řeším já a jak se lehce zbavím nabídky, která sice zní výhodně a výborně, ale ve finále Vás může stát vysokou částku? Jednoduše, udělal jsem si na to jednoduchý postup, o který se s Vámi podělím a jako poslední radu máte k dispozici ohromující argument, který odzbrojí i největšího profesionálního prodejce investic do akcií a dluhopisů.

V telefonátu vždy zazní nějaká ta lákavá nabídka s omezeným časem, něco, co vědí oni a ostatní ne (příchod nové firmy na burzu s cennými papíry, nová emise dluhopisu, informace o hospodaření firmy ještě před jejím zveřejněním atd.). Nenechte se hned nalákat, je to jen jakási vábnička. Tomu na druhé straně telefonátu jde pouze o provize za nové klienty a za uskutečněné nákupy. Výsledek ho nezajímá.

Jako vždy se článek zobrazuje zdarma pouze pro mé klienty nebo za sdílení na Facebooku / Google+ / LinkedIn. Stačí jen kliknout na tlačítko pro sdílení v dalším odstavci a hotovo.

Jak se zbavit nepříjemných telefonátů s nabídkou investic

Máte nějaké dotazy nejen ohledně investic? Kontaktujte mne a získejte zdarma potřebné informace nejen pro aktuální situaci, ale i do budoucna.