Hypotéky a marketing, to jsou nejen hlavní náplně mé práce, ale zároveň moje zábava. Službám se věnuji již od roku 2011 a během několika let jsem nasbíral několik zajímavých postřehů a zkušeností, které jsem sám aplikoval a které reklamní triky jsem si mírně poupravil nebo v rámci férového jednání úplně odmítal. V tomto článku Vám ukážu některé odmítané praktiky a vysvětlím, jak to vlastně ve skutečnosti je.

Tento článek je určen pro mé odběratele Novinek. Pokud chcete zobrazit zbytek textu, stačí se jen přihlásit k odběru Novinek, které jsou úplně zdarma. Zadejte do formuláře Váš e-mail a odešlete přihlášku. Na vložený e-mail pak během několika minut obdržíte odkaz, který Vám umožní zveřejnit nejen tento, ale i ostatní zamčené články.

Reklamní triky a (ne)výhodné nabídky a služby u hypoték

Pokud sledujete televizi, čtete noviny a pohybujete se po Internetu, určitě jste narazili na spoustu výhodných nabídek. Může ale jít jen o další reklamní triky, které si jednotiliví poskytovatelé nebo zprostředkovatelé připravili do své reklamní kampaně a propagace služeb. Na co je teda dobré dávat si pozor? Tady je seznam:

Jak vidíte, jde o příklady reklamních triků, které Vás mohou stát navíc zbytečně peníze i čas. Proto se dopředu rozmyslete a získejte výhodu ještě před první prohlídkou nemovitosti, o kterou máte zájem. Můžete tak přímo na místo podepsat rezervační smlouvu nebo se s prodávajícím dohodnout na podrobnějších podmínkách prodeje.

Sdílejte
Petr Pařízek
Hypoteční a úvěrový specialista. Již od roku 2011 řeším s klienty jejich potřeby i jejich plány. Výhodné řešení, lepší podmínky a slevy nejen na hypotéce zajistím ale i pro Vás. Cílem článků uvedeným v sekci Blog není pošpinění jednotlivých poskytovatelů služeb nebo jejich "pomlouvání", jak se někteří z návštěvníků domnívají. Jde mi o dostatečnou informovanost a upozornění ostatních na to, že i dobře vypadající nabídka může mít v sobě jistá rizika, na které si musíme dávat pozor. Pokud i přes toto máte výhrady a považujete některý ze článků zavádějící, nepravdivý či matoucí, zašlete mi prosím o který článek se jedná a proč zrovna Vy jej považujete za nepravdivý či zkreslený. Rád s Vámi dané téma proberu a upřesníme si, jaká je skutečnost.