Jak se stát realitním makléřem, který má úspěch, prodává spoustu nemovitostí a užívá si obchody? Jednoduše. Stačí jen dodržovat férovost a postupy, které Vám zajistí kvalitní servis pro klienty. Nebudu zde rozebírat metodiky a výukové metody různých nadnárodních realitních společností. Pouze zde lidsky zhodnotím pohled na realitní makléře ze strany kupujících. Tak, jak to vidí oni.

Nechci zde ani nikoho poučovat nebo školit. Jsem si ale jistý, že si každý začínající realitní makléř najde to své a moje názory mu pomohou v rozvoji. Realitních makléřů je spousta a je to s nimi jako s taxíkáři v Praze. Někteří chtějí jen co nejrychleji vydělat spoustu peněz a to za každou cenu. Vůbec je nezajímá, že tudy cesta nevede a za krátký čas stejně skončí, protože se takto neuživí.

Kontaktujte mne nebo se přihlašte k odběru novinek a zajímavostí

[]
1 Step 1
Vaše jméno a příjmení
Vaše telefonní číslo
Váš dotaz nebo připomínka
0 /

Informace odeslané tímto formulářem podléhají ochraně osobních dat na základě Zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění účinném od 1. ledna 2015. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení. 

Previous
Next

 

Věřím, že jste si ve článku našli potřebné informace a můj pohled na věc Vám přinesl inspiraci kde a jak zlepšit Vaše aktivity. Uvítám i Vaše nápady a návrhy k doplnění článku. Stejně tak jsem Vám k dispozici pro spolupráci ve formě kompletního hypotečního poradenství a servisu pro Vaše klienty. Zajišťuji vše od konzultace, posouzení bonity klienta, řešení vhodného způsobu financování a následně zajišťuji potřebný hypoteční servis.

 

 

Sdílejte
Petr Pařízek
Hypoteční a úvěrový specialista. Již od roku 2011 řeším s klienty jejich potřeby i jejich plány. Výhodné řešení, lepší podmínky a slevy nejen na hypotéce zajistím ale i pro Vás. Cílem článků uvedeným v sekci Blog není pošpinění jednotlivých poskytovatelů služeb nebo jejich "pomlouvání", jak se někteří z návštěvníků domnívají. Jde mi o dostatečnou informovanost a upozornění ostatních na to, že i dobře vypadající nabídka může mít v sobě jistá rizika, na které si musíme dávat pozor. Pokud i přes toto máte výhrady a považujete některý ze článků zavádějící, nepravdivý či matoucí, zašlete mi prosím o který článek se jedná a proč zrovna Vy jej považujete za nepravdivý či zkreslený. Rád s Vámi dané téma proberu a upřesníme si, jaká je skutečnost.